Ratio Leták 01.04 ✳️ Prohlédněte si aktuální leták

Ratio

Ratio s.r.o. je česká obchodní společnost typu cash & carry, která se zaměřuje na velkoobchodní prodej potravin, nápojů, hygienických potřeb, drogistického zboží a dalších výrobků pro domácnosti a podnikání. Firma nabízí široký sortiment výrobků, včetně alkoholických a nealkoholických nápojů, cukrovinek, konzervárenského zboží, kávy a čaje, papírové hygieny, mlékárenských a uzenářských produktů, bio potravin a dalších. Ratio prezentuje atraktivní nabídku zboží každý měsíc formou letáku.

Nakupujte chytře s naší aplikací

Stáhněte si z Google Play
Stáhněte si z Google Play

'Ratio s.r.o.' je obchodní společnost typu cash & carry v České republice. Tento obchod se zaměřuje na velkoobchodní prodej potravin, nápojů, hygienických potřeb, drogistického zboží a dalších výrobků pro domácnost a podnikání.

Specializuje se zejména na širokou nabídku alkoholických a nealkoholických nápojů, cukrovinek, konzervárenského zboží, kávy a čaje, papírové hygieny. V sortimentu samozřejmě nechybí ani mlékárenské a uzenářské produkty, suché plody, koření, suché směsi, lahůdky, bio potraviny, dia potraviny čerstvé ovoce a zelenina a kompletní sortiment drogerie pro maloobchod a gastro zařízení.

Firma RATIO každý měsíc prezentuje atraktivní nabídku zboží formou letáku v rozsahu kolem 70ti stran.

K nákupu nepotřebujete žádné oprávnění, žádnou kartu ani živnostenský list.

Společnost RATIO s.r.o. byla založena dne 15.4.1992 jako čistě obchodní česká firma s cílem obchodovat se zahraničím, zejména dovozem alkoholických nápojů z Finska, zvláště pak značkou finského státního podniku ALKO - FINLANDIA A KOSKENKORVA.

V roce 1993 společnost RATIO koupila malou prodejní plochu v areálu Velkotržnice Lipence, který byl v té době určen výhradně pro obchod s čerstvým ovocem a zeleninou. Zde otevřela svůj první a tehdy jediný velkoobchod typu Cash and Carry s úzkým sortimentem. S postupem času se však přidávali další dodavatelé, zejména čeští výrobci jako konzervárny nebo mlékárny, a sortiment se tak rozšiřoval. Postupně se společnost rozšiřovala jak prostorově, tak i nabídkou sortimentu. Od té doby firma téměř každoročně rostla a rozšiřovala své služby, včetně služby rozvozu zboží zákazníkům do jejich provozoven. Zákazníci se stávali stálými a sami poptávali zboží, které by jim vyhovovalo, což bylo klíčové pro další rozvoj společnosti. V roce 2000 vybudovala RATIO přístavbu nové haly na současných 7000m2 s plnosortimentní nabídkou potravinářského a drogistického zboží.

V průběhu let se situace firmy neustále měnila a byla složitá, zejména po roce 1996, kdy přicházely nadnárodní řetězce se zahraničním kapitálem, které chtěly zlikvidovat český nezávislý trh. Díky své filozofii a velmi korektním obchodním vztahům si však RATIO s.r.o. získala stabilní postavení na českém obchodním trhu.